Re: Lampička na SS proud?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Říjen 28 16:35:48 CET 2007

Hezke vikendove tema, ale je to tak.
Deda mne zachranoval z vany, kdy jsem uz byl v bezvedomi a drzel mne za nohy
aby ze mne ta voda vysla. Mamka mne zachranovala, kdyz jsem ve tretim patre
vylezl pres zidli a stul na okno a stal jsem ve tretim patre venku na
parapetu. Co jsme jako kluci vyvadeli venku, tak ani snad o tom nebudu
mluvit. Kolo, vzduchovka, pes. To bylo moje mladi. Rizika, ktera jsem
prozil, kdyz tady byli rusove v 1968, tak to bylo pro nas takove
dobrodruzstvi, ze si o tom mohou hrdinove romanu pana Foglara nechat jenom
zdat.
Jindra Polivka

>  28.10.2007, 14:23:18
>
> Kdyz ja byl v onom pozehnanem veku, byly vsechny zasuvky v nasem dome
> 150 cm vysoko. Jak proste, mily Watsone.

Hmm...
  Tak já se jako čtyřletý špunt dost vážně zranil tím, že jsem se snažil
nastavět židle na sebe a vylézt nahoru. A proč ? Protože jsem chtěl
dosáhnout na krabičku se sirkami, které má obezřetná maminka dala tak
vysoko,
abych na ně nedosáhl.
  Domnívám se, že kdyby mi je tehdy dala do ruky prohlédnout, jak jsem ji
prosil, k tomu zranění by nedošlo (a k požáru taky ne).
  S pozdravem Pavel Troller