Lampička na SS proud?

Neděle Říjen 28 11:10:27 CET 2007

Hezké dopoledne,

/já se domnívám, že většina běžných žárovek má dostatečně velkou tepelnou
a tedy i světelnou setrvačnost, že na střídavý proud blikají jen minimálně
a tak buzení SS proudem nepovažuji za nutné./

    Jenže já zase ze své zkušenosti vím, že žárovka dokáže i hrát pokud
se napájí například 400Hz napětím. Hezky hraje. A pokud se vezme
fototranzistor, připojí se na osciloskop a posvítí se na ní onou 100W
žárovkou, tak je nádherně vidět, jak to bliká. To jen co jsem dělala pokusy.

    Zářivky nezavrhuji, jen se mi nějak více líbí žárovkové světlo. Je
to věc názoru. Ještě uvidím, stejně se budu muset rozhodnout sama. Jen
jsem zvědavá co kdo má a co je nejlepší.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186