intuice pri opravach

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Sobota Říjen 27 16:20:46 CEST 2007

To mam taky cerstvy zazitek DVD recorder SENCOR, deti ve ctvrtek prisly
s tim, ze jim nejde, vzal jsem ho - cyklicky nabihal disk, HDD se zacal
roztacet a do 1s to zdechlo. Osvedcene postupy - poklepy ze vsech stran,
prasteni o stul, opakovane zapinani, odpojovani disku, DVD jednotky atp.
Nepomohly.... Tak jsem to hodil do rohu na hromadu dalsiho srotu. Dnes
deti brecely, ze tam maji hodne dulezitou pohadku, zkusil jsem to znovu
zapnout a.... NORMALNE FUNGUJE. ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of J. Polivka
Sent: Saturday, October 27, 2007 2:51 PM
To: HW-news
Subject: OT: intuice pri opravach

Uz je po patku, ale dovolim si napsat, jak se take daji opravovat
pristroje a mozna neco navic.

Opravil jsem stovky pristroju z produkce Conrada v SRN. Dosti casto
zapracovala intuice a trochu mne to zacalo zajimat. Moje zena byla na
prasky z toho, kdyz jsem treba prisel domu a zapipal na mne monitor,
nebo laserova tiskarna, nebo oboji. Je asi neco mezi nebem a zemi a ja
jsem vedomne nikdy tyto vlastnosti nerozvijel. At na to ma kazdy nazor
jaky ma. Docela jsem se pobavil, kdyz jsem slysel Petra Tempo na CB, jak
rika kolegum o oprave DCF spinacich hodin. Koho by napadlo, ze je lze
opravit nakratko vlozenim baterie obracene. Ano a od te doby fungovaly.
a nebyly jedine. Nyni mi odesla LCD telka 32". Zase zapracovala intuice.
Nekolikrate jsem zkusil zapnout privodni kabel, ale vzdy tam byl
rozsypany caj. Nechal jsem ji tyden vydechnout, vybit kondiky atd. Po
zapnuti jiz nebyl rozsypany caj, ale stridaly se barvy pres celou
obrazovku. To uz jsem vedel,ze je vyhrano. Po dalsich asi trech zapnuti
napajeciho napeti se chytla a vim, ze do pristiho vypadku proudu pojede
bez problemu. Je to vse jeste trochu slozitejsi, a mohl bych vypravet o
dalsich intuicich a zajimavostech ale treba priste. Jindra Polivka