OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Říjen 27 13:35:43 CEST 2007

27.10.07, Snehulak <snehulak@gmail.com>:
> Jasne a schvalne :) Jeste bych veril tomu , ze blbe implementovali ten TCP
> stack nebo jsou tam nejake nuance ale konspiracni teorie opravdu ne :) Jeste
> nekdo napise , ze jsem agent placeny MS jak je to na forech o linuxu kdyz se
> ho tam nekdo nahohodou opovazi kritizovat.

Ja si nemyslim, ze MS schvalne neco poskozuje, ale nadruhou stranu si
take nemyslim, ze se o nejakou kompatibilitu stara. Preci jen stale je
to jeste hlavni hrac na trhu a proto nekompatibilita s MS produktem je
povazovana za chybu tech druhych ne MS a MS muze byt jen rad, ze mu
lide nebudou utikat s jeho produktu na jine. A za druhe navrhnout neco
tak aby to bezelo na vice OS je mnohem slozitejsi nez kdyz to ma bezet
jenom na Windows a tim padem je to take drazsi. Takze s toho jasne
vyplyva, ze pro MS by byla hloupost vse navrhovat tak aby to bylo
maximalne kompatibilni a tak to take nedela.

> Ja si neodpustim trochu rypnout protoze ty problemy jsou normalni na vsech
> platformach , ale u windows jsou napovedy a dokumentacni zdroje pomerne
> celistve a dostupne , ale na linuxu hledat toho a toho autora a tu a tu
> dokumentaci ten a ten faq to byl opravdu casovy problem .

Zde mam presne opacnou zkusenost, ne tedy se sambou, ale s dokumentaci
obecne. S najitim dokumentace k Linuxu jsem problem nikdy nemel.