ot:klimoska

Spolocnost Market.sk mail@market.sk
Sobota Říjen 27 12:46:57 CEST 2007

Pekný deň prajem

Ešte jedna víkendová otázka. Akú teplotu v lete - izbe, keď je vonku aj 35
spupnou nastavujete ? Tak napr. 28 stupňov.
No čo potom ak večer teplota vonku klesá, je už napr. 22 stupňov. Miestnosť
sa tiež ochladí a klíma začne vykurovať ?
Mám okna na západ a v lete som bez klímy mal aj 31 !
Alebo ak nie je prepnutá na „automat“ tak len chladí ? A potom jednoducho vypne ?
Tu spotrebu pomeriam ešte raz, možno tiež sa niečo ohrieva v čerpadle ak je vonku chladno. No je zaujímavé že návod nič neudáva...  Panasonic E9GKEW – ani na zahraničných web stránkach. Jednoducho nezistite nič. Možno iné značky píšu viac info...
Juro