OT chemie

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Říjen 27 09:57:32 CEST 2007

Ahoj,

myslim, ze odpoved najdes v Mendelejevovej tabulke prvkov. Pozries, kde je
zelezo a spomenies si na tazku kvantovu fyziku a nejake elektroniky na tych
neviditelnych drahach. A kedze je pred tym Fe dvojka, bude ich 2x tolko.
Potom sa pozries na vzorovy priklad s H a zistis, ze vodik ma len jeden. Ale
kedze je tam zase dvojka, tak je ich dvakrat tolko. Filozoficky dosledok
zbytok SO4 musi mat tiez celkovo dvojku ale s opacnym znamienkom. A tak
vysledok mozeme zase dopocitat, lebo vysledna molekula musi byt neutralna.
Ale tuto filozoficku teoriu by mohol najlepsie potvrdit pan Cihelnik.

No a ja si po ranu zaspievam pesnicku skupiny Lojzo, v ktorej nas ucili
chemiu... Ny, naty, isty, icely alebo ako to je.

A.