ot:klimoska

Spolocnost Market.sk mail@market.sk
Pátek Říjen 26 22:04:51 CEST 2007

Ja som kúpil nedávno Panasonic - Inverter. Mechanik tvrdil že je to
dobra kúpa ako ten „inverter“. Že to ma ako samo automatickú reguláciu
otáčok - malá spotreba, preto ten názov a príplatok cca 15000,-)
Jej odber pri ohreve iba 800W, no výkonovo sa to sprava ako 2kW ohrievač. Len som zvedavý či sa rozbehne aj keď bude vonku -15 stupňov.
Len ma zarazilo, že aj keď je vypnutá jej spotreba je 40W v pohotovosti. Koľko by mala brat v pohotovostnom stave, nevie nik.
Návod popisuje iba ročnú spotrebu cca 240 kWh, Jej výkon 2,6kW.
No nikde sa nedočítate nič viac...
Juro

PS: Nakoniec tu medenú trubku ohli ako nič, keď som si to skúsil tak
pohoda, jej steny sú totiž také hrubé že sa nič nestane a nezlomí sa. No záleží aj na kvalite danej trubky.
PS: Taktiež z trubiek odsali vzduch, že výkon týmto značne stupne stúpne. No je zaujímavé že pri odsávaní na nasali aj chladivo...

Odpovedam na spravu zo dna 23. októbra 2007, 18:23:51, v ktorej ste napísali: