OT: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Říjen 26 16:37:09 CEST 2007

Mozna by stalo za uvazovani (i kdyz to nekdy rozchodite na stavajici
sitovce) vymenu onoho tragickeho Realteku za neco vykonejsiho, zvlast
pokud se jedna o server (i kdyz jen 'domaci')... treba neco od Intelu,
zas tak drahy to neni a je to spolehlivejsi a v nekterych podminkach i
rychlejsi. Tam kde nam Realtek fungoval tak nejak zahadove, tak po
vymene za Intel to jelo jak z praku (nekde se zvedla rychlost i o
polovinu a odezvy byly tez rychlejsi - nemyslim ted ping, proste pusteni
programu ze site). A to jsme take zkouseli vsechno mozne, nic nepomohlo,
proste nejaka nekompabilita mezi switchem a sitovkou.

http://www.intel.com/network/connectivity/products/pro1000gt_desktop_adapter.htm
Stoji asi 600Kc bez DPH. Ma i 64k buffer (Tx/Rx) oproti Realteku 8/64k
(Tx/Rx). Vykon toho Intelu bude take uplne nekde jinde a to je desktop
varianta.