OT: Problem (asi) s DNS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Říjen 26 15:23:53 CEST 2007

S podobnym problemom som sa stretol s jednou sietovkou v PC. Bezne sa
stavalo, ze PC prestal vidiet siet po nejakej dobe necinnosti.

Poprechadzajte vsetky nastavenia v ovladacoch sietovky. Pomohlo uz tu
popisovane nastavenie Full duplex 100Mbis/s napevno (nie auto) + dalsia
polozka teraz neviem, ako sa presne volala, ale malo to nieco do
cinenia s moznostou prebudenia / spanku. To som nastavil na vzdy
zapnute (alebo tak nejak). Odvtedy je pokoj. Len na okraj, moznosti
nastaveni v ovladacoch sa lisia od sietovky k sietovke, aj verziami
ovladacov, takze vam nemozem napisat presny nazov polozky - na tomto
PC, kde som, ta volba nie ja (ale ani problemy :-)

miro