OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Říjen 26 13:43:07 CEST 2007

No to je konecne rozhodne dobra indicie problemu. Stalo se zrejme to, ze nove
nainstalovany Linuch uz ma jadro 2.6, ktere ma v sobe novy IP protokol verze
6 (zatimco stary mel asi jadro 2.4 nebo nizsi). A evidentne je tam neco
spatne nakonfigurovano nebo to neco kolem toho hleda a nemuze dohledat.
Zkusil bych hledat na netu, jak lze cele IP verze 6 na dane distribuci
disablovat (stejne ho doma asi nepotrebujete).

Jakub Serych