Pokryti WiFi na hotelu

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Říjen 26 13:07:55 CEST 2007

existuje nejakej hotovej firmware do asusu a podobnejch hracek co makaji
na linuxu viz openwrt.org a dalsi podobne projekty kde je mozne udelat
mnoho omezeni a klidne i zpoplatneni a vyuctovani internetu na zaklade
web formulare zadaneho kodu atp....
je to primo stavene na inetove kavarny a podobne, staci pohledat