OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 26 11:05:05 CEST 2007

No tak problem je jednoznacne smerem ze serveru na stanice. Nedokazu ani
tech 240 souboru stahnout po FTP. klient neustale obnovuje spojeni -
sice se obcas neco prenese, ale celkem to odpovida zalostnemu stavu.
Upload je oproti tomu naprosto bezproblemovy.

Ta hlaska o IPV6 je nepodstatna - jen zapomenute nastaveni v konfiguraci
ftp serveru.

Skoro by to fakt vypadalo na to, ze ten server ma problem nejak
prekladat nazvy win stanic na siti - musim se kouknout jak je to s
netbios a jeho prekladem.

Na HW bych to zatim nesvadel - zkousel jsem to primo an routeru a pak
jeste na switchi.

Radek Vicek