OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Říjen 26 10:18:00 CEST 2007

Hmm, v minulosti jsem mel s XP problem, ze kdyz se kopirovalo (ted
nepamatuju smer - problem byl jen v jednom z techto smeru) z/na XP
(druha masina byl W2K Pro), tak to chvili jelo 'dle predpokladu' a pak
rychlost zacala prudce klesat az se dostala na par byte/s a nasledne
to zdechlo. Takze bylo mozno kopirovat jen mensi soubory (tak do
100M).
Mozna by stalo za to vyzkouset jineho klienta (treba to nic nevyresi,
ale mozna upresni problem)
Marek