Re: Rozpoznávání barev

Martin Persich persich@transcon.cz
Čtvrtek Říjen 25 18:05:11 CEST 2007

Zajímavé informace o vyhodnocování a měření barev lze také najít na těchto
stránkách:
http://www.optronik.de/downloadliterature.shtml
Jejich výrobky jsou samozřejmě cenově někde jinde, ale základy měření barev
mají ve svých dokumentech zpracovanou celkem čtivě a srozumitelně.
Martin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: <kral.j@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 24, 2007 7:51 PM
Subject: Rozpoznávání barev

Potřebuji vyřešit rozpoznávání barev předmětů. Jedná se jen o základní
barvy. Našel jsem čidla barev u firmy Festo, jenže já to potřebuji pro
školní projekt a cena je tedy velmi významný faktor. Můj vlastní prvotní
nápad je nasvítit to bílou LED pak přes barevné R - B - G filtry snímat
úroveň toho co se odrazí. Jen si myslím, že i ty senzory by měly být barevně
citlivé a nejsem si jistý, jestli je vůbec něco takového k dispozici. Tušíte
někdo na jakém principu fungují ta čidla od Festa, případně dá-li se něco
takového realizovat v amatérských podmínkách? Případně jiný nápad?
Král