Bastl pro AVRdude.

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Říjen 23 14:27:01 CEST 2007

--- Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz> wrote:

> Porad bych radeji neco commnad line, kde si to jednou nastavim v bat
> souboru, vyzkousim a mam to tak porad. V PonyProgu si musim hrat s
> fuses
> a nechci se splest. Budu palit stejny soft do ATmega8 v TSOP pouzdru
> stokrat a vice. Jsem trochu zhyckany "projekty" v Elnec
> programatorech.
> Jednou to nastavim a nemusim nad nicim premyslet.

Ja len k tomu PonyProgu. Viete, ze sa daju vytvorit textove scripty a
potom ponyprog spustat s parametrom - suborom scriptu? Vytvorite 1
script, 1 bat a mozte palit to iste 100x aj viac :-) Tiez neprogramujem
inac, ked si nieco vyvijam s AVR, ktore nema JTAG.

Vid. http://www.lancos.com/e2p/ponyprog2000.html
kapitola 4 Scripts

miro