OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Říjen 23 14:19:41 CEST 2007

Zdravim,

ANO! Uz od zacatku pisu, ze by bylo velmi pekne, kdyby to fungovalo
jako na linuxu, ten mam na PC doma (spolecne s WXP) a je to parada, neznam prodlevy
mezi prepinanim aplikaci a dokud neni ram plna, nezpomaluje me zadne
odkladani do swapu, proste to funguje jak bych si predstavoval ze swap
fungovat ma.

Vidim ze mate stejny problem a reseni jste taktez nenalezl, nez se
nechat zamestnat jako manazer u m$, to budu radsi cekat a cekat...

AVG, potazmo sluzby atd si muzu nastavovat jak chci, mam k pocitaci
plna prava, nicmene tohle neresi muj problem, nenastava situace, ze by
mi jel CPU na 100% vykonu a cekalo se kvuli nejakemu testovani sitove
komunikace, ale mam klasicky problem kdy se prepinam mezi aplikacemi a
pokud je mene nez cca 100MB volne RAM, zacne zurit disk a cekam.

Jinak mail na podporu M$ jak sem psal se mi nepodarilo odeslat,
licence Windows na mem pocitaci je OEM, tedy zakoupena s pocitacem a
tam se podpory nedockam :( Po novem roce mame slibeno pridani 1GB ram,
celkove tedy budu mit 2GB a budu moci swap uplne vypnout (tak jako to
mam na PC doma), problem tedy bude vyresen.

JDrozd