Bastl pro AVRdude.

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Říjen 23 10:47:16 CEST 2007

On Tue, Oct 23, 2007 at 10:39:12AM +0200, Jiri Bezstarosti wrote:
> Ovsem ma jeden problem, nechodi s kazdym PC, ale na nekterych beha jen
> pres USB hub. Nevim cim to je, nezkoumal jsem to, jen jsem to videl u
> kolegy, ktery s tim prisel na setkani robotiku. S jeho PC (notas) to
> chodilo jen pres ten hub (jinak nezname zarizeni) a s jinymi PC i bez
> hubu. Zkratka to ma asi nekde nejaky problemek, se kterym se ten hub
> vyrovna, ale nektera PC uz nikoli.
>
> --
> Jiri Bezstarosti

Ano, mam podobnou zkusenost, zrejme bud o problem detekce USB (ma linkach
maji byt spravne nejaky pull-up a pull-downy, podle kterych si USB HOST
zjisti, ma-li co do cineni s "usb low-speed", nebo "full-/high-speed");
a druhy problem je, ze USB "chodi" na 3.3V (data). AVR-dopper (fungujici
na 5V) to resi zapojenim dvou zenerek, ale kdovi, jestli to nedela nejakou paseku.

(Zda se mi, ze nektere USB porty v PC/ntb jsou nekdy az prilis paranoidni...)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net