LED svetla a co se chysta v oblasit vykonnych LED ?

Šula Miloš sula@rps.cz
Úterý Říjen 23 10:47:49 CEST 2007

Dá se u nás někde ten LXML PWC1 0100 Luxeon Rebel koupit ? Máte s tím někdo
zkušenosti jak moc hřeje ? Mám jeden z prvních 1W Luxeonů doma, ale při
plném výkonu to hřeje i s přilepeným chladičem dost, ale předpokládám, že
čím je vyšší účinnost, tím méně hřeje (oproti rebelovi má ten můj Luxeon cca
3x menší účinnost  ) .

Miloš Šula
----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 23, 2007 10:14 AM
Subject: LED svetla a co se chysta v oblasit vykonnych LED ?

Hledam dodavatele LED svetel , neco jako INLED4 a INLEDK od
http://www.lightronic.cz/kat_8.htm , ale za kapku realnejsi cenu, potrebuji
jich cca 10ks do schodiste a vazne nehodlam utratit 25 respektive 15 tisic
za LED svetylka. Beru dodavatele z USA i Ciny, at mi nikdo nerika, ze to
nekdo nevyrabi ve veklem tak za 10-15US$/ks.

Nesledujete nekdo vyvoj na trfu s 3W LED, v soucasnosti je asi nejlepsi
diodou LUXEON rebel 0100 s 100lm/W a realnym maximem tak 175-200lm, nicmene
par led nadsencu na nekolika blozich psalo, ze Cree na pristi rok chysta
neco vyrazdne lepsiho. Jsou to povsechne reci nebo se vazne chysta nejaky
technologicky skok ...

Predem dekuji