menic 12Vdc->300Vdc

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Říjen 22 15:42:14 CEST 2007

Když už tak bych zkusil spíše anglickou verzi
http://schmidt-walter.fbe.fh-darmstadt.de/smps_e/smps_e.html. Pěkný
rozcestník je i wikipedie http://en.wikipedia.org/wiki/Smps

Zato 300W trafo z PC je cesta do pekel, protože 300W je součet VŠECH
výkonů na sekundáru a tudíž pokud to zapojíte na jedno vynutí, tak to
nevydrží. Také nevím, proč používat H-most, když na tenhle výkon plně
stačí jednodušší polomost (tedy pokud se mění 300W obráceně, při takhle
malém vstupním napětí je to možná jinak). Také 500 kHz (nebo obecně
větší frekvence) bych vynechal, protože limitem rozměru trafa bude mimo
jiné i to, aby sekundár vydržel potřebné napětí.

OH