OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 22 09:18:32 CEST 2007

Tak mě napadlo - když zmáčknete Ctrl-Alt-Del, spustíte task manager,
vyberete záložku procesy (processes), tak tam vidíte kolik která
aplikace zabírá paměti, případně i té virtuální (můžete si vybrat, co
všechno se má zobrazovat: menu view --> select columns), no netvrdím,
že vám to k něčemu pomůže, ale aspoň budete mít nějakou představu,
která aplikace se nejvíc roztahuje. (U mě je to teď Firefox a na
druhym místě v těsnym závěsu Autocad).

P.K.