OT: SW pro praci s TXT dokumenty

Pavel Krejci krepa76@gmail.com
Neděle Říjen 21 11:08:01 CEST 2007

Pokud to ma byt uplne automatizovane bez nutnosti "inteligentniho"
zasahu, tak bychy se mozna podival po perlu a naprogramoval si co
potrebuju. Perl existuje i pro win a je free. Delal jsem tak napriklad
prevod txt vystupu simulatoru do csv pro excel.

vstup vypadal nejak

run=1
param1=xx
param2=yy
.
.
.

run=2
param1=zz
param2=ww
.
.
.

a vystup byla csv tabulka s hlavickou

run,param1,param2,....
1,xx,zz,...
2,yy,ww,...
.
.
.

Nevim, zda se to podoba tomu co potrebujete, ale pokud jo, tak ten
skript nekde muzu vyhrabat a treba zkusitt okomentovat. Jestli se s
perlem (resp. hlavne regularnimi vyrazy) zatim moc nekamaradite.

Vyhoda je, ze pak muzete upravenim jiz hotoveho skriptu manipulovat se
soubory (i vice najednou, ten muj skript prohleda aktualni adresar a
provede operaci na vsech souborech s danou priponou) jak se vam zlibi
zadanim prikazu do radky...
PK.