Schema zapojení telefonního přístroje

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Neděle Říjen 21 09:47:19 CEST 2007

Ano,

to vím. Jde mi ale o to jaký speciální IO. Něco dělala např motorola
(MC33215), ale vše to jsou výběhové typy a já nic použitelného v tuto
chvíli nenašel. Jde mi v podstatě o označení toho speciálního IO,
datasheet si najdu :-) Jedná se o to, že jedno zařízení se má navenek
chovat jako telefon. Jde zde o přenos hlasu. Potřeboval bych aby ten IO
uměl hlasitý mód (hands free) a vyráběl se. Ideální by bylo najít IO ke
kterému připojím ten graetz, pár součástek a mikrofon a reproduktor -
případně DTMF generátor. S obvody Philips TEA1095 a TEA1096 mi to přijde
na dnešní dobu zbytečně složité.

Nic jiného jsem nenašel. Pokud by někdo měl tip nebo má rozdělaný nějaký
telefon, budu rád když sem pošlete alespoň označení použitého IO.

Díky,

s pozdravem Jan Půhoný