Doporucte rychly MCU s poctivymi porty

Pavel Krejci krepa76@gmail.com
Neděle Říjen 21 01:07:59 CEST 2007

Ten cca 100x vetsi tranzistor da cca 2mA (zalezi na technologii
samozrejme ale +/- to tak pro 3.3V technologii bude). Proud je umerny
sirce kanalu, takze pro 50 mA uz je to 2.500x vetsi... jenze nejde jen o
vystupni tranzistory ale taky o budice tech tranzistoru aby byla
dodrzena nabezna/sestupna hrana pri dane kapacitni zatezi, nebot je u
tech tranzistou potreba dostatecnym proudem krmit kapacitu hradla pri
prepinani...

PK