efekty - svetla

JD jirkonf@seznam.cz
Sobota Říjen 20 17:03:35 CEST 2007

To bohuzel nevim, ale pokud mate chut bastlit, doporucuju postavit
indikator vybuzeni v bodovem rezimu + predzesilovac + mikrofon a cele to
pridelat na motorek tak, aby se ta rada ledek otacela (a aby ty ledky
byly jakoby od stredu k okraji, pricemz prvni dioda bude nejbliz stredu
a posledni nejdal). Napadlo me to jednou na nejake akci a poztavil sem
zkusebni vzorek (poslepovany izolepou, rotujici elektronika napajena z
bateky od mobilu abych nemusel resit kartacky na privod energie, atd.),
hodne lidi mi uz rikalo jestli bych jich nechtel postavit vic, klidne i
ve vetsim provedeni...

Konretne tedy takto
L=LED
O=osa motorku
B=baterie
-=neco co to cele drzi pohromade, u me zatim jen kus plosnaku

LLLLLLLLLL------O----BBB

vypada to potom v chodu takhle
http://pantercrew.own.cz/index.php?c=image_show&path=./gallery/DR_03/Galerie_1/P3055133.JPG#picture

motorek napajim zatim samostatne z adapteru do zasuvky

V PC v Brne mam jeste video, ale ted sem 60km od nej...

JDrozd