Cecko

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Říjen 20 10:50:06 CEST 2007

Zdravim,
  napadla mne jeste jedna moznost - ze prozne znak -1 (0xff) vyjmuli z mnoziny
platnych znaku a deklarovali jej jako EOF. Takze pokud by v se v souboru
vyskytoval, asi by bylo cteni predcasne ukonceno (tusim ze DOS necim podobnym
trpel se znakem Ctrl-Z - treba TYPE se na nem zarazilo a dale uz nevypisovalo).
  S pozdravem Pavel Troller