kozmicka technika

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Říjen 20 00:55:20 CEST 2007

Na temu kozmickej elektroniky som cital pekne clanky, kde je odborne
zdovodnene, preco sa do sond stale pouzivaju 386-ky. Je to poucne
citanie :-)

O zlyhaniach sa toho tiez popisalo, napr. pred par rokmi, ked zlyhali
americke sondy na Mars (na mena si casom spomeniem), kde subdodavatelia
z UK dodali komponenty pocitajuce v "imperial" a nie metrickej
sustave...

miro

PS: ked uz povodny odkaz smeroval na ISS, predvcerom po 18:30
prelietala takmer ponad nase hlavy s magnitudou -2. Kto ju videl? okrem
mna samozrejme!