Cecko

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Říjen 20 00:45:27 CEST 2007

To je nejake divne.. vid nedavny thread, kde wek nacal K&R C, a v
ktorom sme dospeli k tomu, ze int je minimalne 16-bitovy. Ta funkcia z
vasho kodu vracia signed int, co je podla pravidiel C totozne s int a
teda min 16-bitove. EOF v tomto pripade je -1, vnutorne reprezentovane
ako 0xFFFF, co je nezamenitelne s jednobytovym charom. Pokial sa dobre
pamatam, presne takto bol reprezentovany EOF pod DOS-om, kde napr.
fgetc() formalne vracal int, ale realne mohol vratit len char (alebo
unsigned char). Bolo to takto prave kvoli hodnote EOF.

miro