Cecko

Miloš Šula sula@rps.cz
Pátek Říjen 19 22:38:51 CEST 2007

No to prave tak není. Je to napsane v CCS PCWH kompilatoru a ten ukazuje
ze signed int je signed int8 tj. 8mi bitovy typ promenne. Proto mi to
vrta hlavou. Jinak to je originální driver napsany primo tou firmou a je
prikaldan ke kompilatoru.

Milos

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Friday, October 19, 2007 9:53 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Cecko

Normálně se to dělá tak, že se vrací nějaký "signed 16" typ. Byte se
rozšíří, přičaruje se k němu 257. hodnota, pak se to testuje a pak se
to zase ořízne na byte... Za některé programátorské techniky by se měl
zpětně odebírat diplom a nemá-li jej dotyčný pachatel, pak mu soudně
nařídit navštěvování schůzek Anonymous Software Engineers.

Aleš Procháska