CPU s jednou instrukci ;).

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Říjen 19 19:30:51 CEST 2007

Tak ted uz se muzu priznat (pac kdyz to napsal i Jano, ktery o takovych
vecech vi hodne, nebude to u mne ostuda), ze mne to taky unika a reknu
to uplne otevrene, mne to nejak ani tak neunika, ja o tom nic nevim ;).
Komplexnim cislum snad i rozumim, ale jak to nadratovat do CPU, tam memu
dlouhemu vedeni chybi zavadeci pasek ;). Mohl bych poprosit alespon o
zbezny uvod do problematiky, at vim vubec co mam hledat (chybi mi
klicova slova pro ten zacatek hledani a poznani) ?

--
Jiri Bezstarosti