Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Říjen 19 16:27:03 CEST 2007

Tak toto sem kontroloval, je nastaveno jako na tom gifu

Jinak avg peci nebude zpusobovat swapovani i pri dostatku ram tomu
neverim. Ted mam kuprikladu 222MB volne ram a 449MB nacpanych ve
swapu... zhruba takto se to drzi cely den pokud nespoustim nejake
silenosti... Na PC doma mam krom toho linuxu i wxp a tam mam swap
vyply, nepracuju tam s virtual pc a proto mi pamet (768MB) staci. Prve
sem hledal jak i tam ten swap "umravnit" ale jinak nez vypnutim swapu
se mi to nepovedlo (avg tam neni) a vzhledem k tomu ze tam ten swap
neni treba, dal sem to neresil. Tady ho ale potrebuju, jen nechci aby
se pouzil driv nez se ram zaplni, proste tak jak to funguje v tom
linuxu. Jak tak hledam tak to asi bohuzel v Billove vytvoru nikde nenastavim. :( :( :(

JDrozd

> Ne, to není ono, viz příloha. No pravda, od dob W95 se to hodně změnilo...

Control Panel ->> Power Options -> Power schemes

--
S pozdravem,
 JD