OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

admin.mtech@gmail.com admin.mtech@gmail.com
Pátek Říjen 19 14:44:36 CEST 2007

Zacal by som filemonom - zistite co ten disk robi, ci naozaj swapuje.
Druha vec - nic v zlom ale AVG odpalte prec co najrychlejsie.
Ako sa to sprava teraz?

-mt-

  ----- Pôvodná správa -----
  Od: JD
  Komu: HW-news
  Odoslané: 19. októbra 2007 14:31
  Predmet: Re[2]: OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

  Zdravim,

  Fixni velikost swapu mam nastavenou na 1GB presne jak pisete.
  Samozrejme pokud je aplikaci par tak je prepinani rychle, kdyz toho
  ale spustim vic, de to do haje.. Stale je volna RAM, ale Swapuje se a
  Swapuje, mezi tim cpu load skoro zadny a disk nevi kam driv skocit.
  Defragmentace provedena (i swapu), na pc urcite neni zadny vir atd
  (jsem zamestanec antivirove spolecnosti) a chova se takto uz v
  podstate od zacatku. Po novem roce nejspis dostaneme vic RAM, ale rad
  bych to nejak aspon omezil to swapovani...

  Podle
  http://radekhulan.cz/item/zrychlujeme-windows-xp/category/security mam
  nastavene vse krome toho irq... To ale nepredpokladam ze bude ovlivnovat
  SWAP...

  S pozdravem,
   JD
   mailto:jirkonf@seznam.cz