OT: Jak umravnit Swap ve WinXP SP2

JD jirkonf@seznam.cz
Pátek Říjen 19 14:04:41 CEST 2007

Zdravim,
mam v praci na PC WinXP SP2 (prosim zadne diskuze nad tim jak spatny /
dobry je to system, doma mam linux, tady MUSIM mit tohle -
zamestnavatel). Pocitac ma 1GB RAM, je to core2 2.13GHz . Neustale je ovsem ve stavu, kdy
zbyva pomerne dost operacni pameti (momentalne treba 232MB free), ale
data jsou odkladana do swapu, tudiz prepinani se mezi aplikacemi je
velmi pomele. Napr hned po startu systemu je uz ve Swapu odlozeno
komel 100MB a volne RAM je samozrejme spousta, protoze po startu
pocitace se mi tam nic nespousti, krom nainstalovaneho
AVG.

Zkousel sem to umravnit pomoci cachemena a dalsich utilit, ale temer
bez vysledku. Nevi tu nekdo jak ty widle donutit k tomu, aby kdyz maji
volnou ram necpali nic do swapu a pouzili ho az ram dojde? Kdyz totiz
vypnu SWAP tak mi obcas RAM nestaci, pracuju totiz obcas i s virtualnim PC
ve VMWare. Proste bych potreboval, aby swap fungoval jako na linuxu,
tam se mi do nej nic neodklada dokud je volna ram a prace na takovem
PC byt i jen s P3/700MHz a 768RAM je mnohem prijemnesi.

Predem diky, JDrozd