CPU s jednou instrukci ;).

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Říjen 19 08:30:59 CEST 2007

ccc> Dobry den.
ccc> Ano, jeden chip byl rez 1-bitu. Bylo potreba nekolik dalsich obvodu kolem. Byla to bipolarni

2 bity
http://www.io.freehosting.cz/127.gif

Tomáš

ccc> technologie, kopie nejake Intelske rodiny. Nekde mam zahrabanou
ccc> od toho dokumentaci a mozna i balicek
ccc> obvodu pro 16 bitu.
ccc> AMD mela konkurencni rodinu AM2900. Tenkrat se nekdo vyjadroval,
ccc> ze koncepce AMD2900 je sikovnejsi.
ccc> Zdravim CK
ccc>