WAV player s PICem - MMC nebo SD ?

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 18 14:17:50 CEST 2007

Neadvno sem videl v nejakem hyper super 256MB mp3player ve forme usb
flashdisku s displayem za necelych 200Kc, k tomu by stacilo
pridratovat neco, co spusti prehravani. Mozna ani ten pic by nebyl
potreba (ale zrejme to i tak bude nejjednodussi cesta, nez dratovat
nejakou logiku). Jen doporucim
vypnout automaticke vypinani playeru, protoze jinak docela dlouho
startuji, coz je u zvonku nevhodne. Jeho spotreba bude stejne
bezvyznamna...

JDrozd