Wattmetr v Lidlu - podvedomie gumujuce vyplody zabavno-informacneho priemyslu

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 18 12:46:27 CEST 2007

> A taky si rad zajdu do kina, protoze si myslim ze na tom platne je to uplne
> jiny zazitek. ALE ... hrozne mne tam rozcilujou ti lidi co mi rusi zazitek
> tim jam susti papirama, chroupaji popcorn a srkaji kolu. Takze ja nevim co
> je vic gumujicne-zabavne...
>
> Dusan Dolezal

Nekdy pred rokem meli v Aeru (prazske kino, ktere se snazi davat
spis "lepsi", tj. "klubovejsi" filmy) upoutavku pri ktere rozvasnena
uvadecka zastrelila divaky s popcornem... ;)

(Takze asi jde hlavne o to do jakeho kina clovek chodi :-D )

P.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net