RE: V cem prekreslit scan DPS?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 18 11:48:29 CEST 2007

Neco na tom bude, onehda jsem uvazoval nad urovni naseho skolstvi a dosel jsme k zaveru, ze jednak minimalne zakladni a stredni skolstvi docela upada, pred 2 roky jsem externe chvili ucil na gymnaziu a reknu vam byl to material, fakt divaci vyhulenych  nic jineho. Nicmene k tematu. Nase skolstvi je moc teoreticke, vsiml jsem si toho jiz na stredni, kdy me naucili docela obstojne integrovat, ale fakt mi neukazaji zadne prakticke vyuziti :-). V one mikrovlne technice jsem na tom podobne, prozradili mi kupu vzorcu a cosi o metodach analyzi mikropaskovych anten , zkratna neco jako je zde http://www.urel.feec.vutbr.cz/~raida/multimedia/kap_4/4_5A.html , ale neprozradili proc na napajeci kdosi kresli carecky a ctverecky a hlavne jak, proc a kam je umistovat. Treba bych si to i dostudoval sam, ale asi nejsem dostatecny filosof a nenasel jsme dostatecne pouzitelnou literaturu.

>Na skole ti ukazu vzdy len nieco. To ostatne ostane zahalene tajomnym ruskom carovania a je urcene pre ine urovne vzdelania. Takze musis byt spokojny s tym co Ti ukazu. Na to, aby Ti ukazali niekedy aj tie  carodejnicke triky musis byt naozaj silny a odolny jedinec... Ale musis najprv o tom napisat filozoficku pracu. A ked sa nahodou ukaze, ze si silny a odolny jedinec, tak sa stanes "nezelanym" jedincom v spolocnosti. :o)))

A.