Re: CPU s jednou instrukci ;).

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Čtvrtek Říjen 18 11:17:36 CEST 2007

Jsem odkojen HP1000 a ADT4500, desek plnejch 7400 mam plne zuby, a nekolik
desitek jsem jich take spachal.
Jednoinstrukcni CPU je akorat schovavani za slovicky, nakonec to dela
to same, jako vsechny ostatni, jen trochu tezkopadneji.
A splacat par 7400 registru a aritmetiku pritom nacpat do obrovske ROMky
neni snad uz zadne umeni (to uz se da psat ten program take tabulkove).
Ale na nektere vytvory se diva pekne:
http://www.mycpu.eu/

Danhard