WAV player s PICem - MMC nebo SD ?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Říjen 18 10:58:02 CEST 2007

Ovsem kdyz ten klicek zasouvam 5x za jeho zivot (asi tak casto melodii
menit nebudu a nebo budu prehravat jednu z a to zvolim treba dip
prepinacem, na klicek se mi vejde melodii dost), pak bych se toho tolik
nebal. Kdyz na to prijde, mohu to zablemcnout tavnym lepidlem, ktere se
da kdykoli v pripade potreby zase sundat.

--
Jiri Bezstarosti