WAV player s PICem - MMC nebo SD ?

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 18 10:39:19 CEST 2007

SD a MMC karty se daji oboje pohodlne ovladat pomoci SPI protokolu. Maji
uvnitr samozrejme nejaky ten radic, takze po jednoduche inicializaci uz jen
posilate prikazy na cteni a zapis jednotlivych 512B (lze zmenit) bloku dat.
Stahnete si datasheet od SanDisk, tam je vse podrobne popsane.

Jen je pravda, ze je tu problem pokud chcete pouzit FAT strukturu. Ovsem ta
neni nutna a znam spoustu programu, ktere Vam ve ctecce zapisi data (soubor)
kamkoliv na disk. Vinculum je pekne popsane na webu http://pandatron.info
(autor jiste promine za reklamu), ale obaval bych se zde dlouhodobemu
pripojeni. Jak jiste vite, pokud pouzivate USB klicenky, konektory se casem
vyvyklaji a jeste se cas od casu stane, ze se disk od PC samovolne odpoji.

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 18, 2007 9:55 AM
Subject: Re: WAV player s PICem - MMC nebo SD ?

PIC+Vinculum+USB flash klicek, bude ohledne implementace nejsnazsi ;).
To Vinculum totiz rovnou resi FAT, takze si usetrite praci a jdete
rovnou k cili.

Jinou moznosti jsou pameti AT45DBxxx a myslim, ze pro zvonek bude jejich
kapacita dostatecna. Jen pak musite pres tu PICku taky plnit do te
pameti to co se ma prehravat, takze misto vytazeni karty/cehokoli a
natazeni tech veci z PC, musite pripojit ten zvonek k PC a nebo si
udelat modul a specialni zapisovacku k PC, coz uz je ale asi vice prace,
nez pouzit rovnou tu MMC nebo SD kartu.

--
Jiri Bezstarosti