V cem prekreslit scan DPS?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 18 10:19:31 CEST 2007

Ahoj,

> Lze se nekde dozvedet jaka je permitivita FR4 o sile x a jak moc je tato
> hodnota stala? To pro pripad, ze bych se naucil jak navrhovat veci jako
> mikrovlne napajece pro paskove anteny a pochopil proc je na napajeci
> najednou kolma pricka od niku nikam ci se rozsiruje do ctverecku atd.
> Docela me to laka, ale nejak se nemohu dostat k te spravne literature, to
> co jsem zatim videl tak je tak nechutne teoretizujici, ze z toho clovek
> mozna pochopi teorii pole, ale aplikovat ji na realny navrh dokazi jen
> skutecne silni jedinci :-).

Na skole ti ukazu vzdy len nieco. To ostatne ostane zahalene tajomnym ruskom
carovania a je urcene pre ine urovne vzdelania. Takze musis byt spokojny s
tym co Ti ukazu. Na to, aby Ti ukazali niekedy aj tie  carodejnicke triky
musis byt naozaj silny a odolny jedinec... Ale musis najprv o tom napisat
filozoficku pracu. A ked sa nahodou ukaze, ze si silny a odolny jedinec, tak
sa stanes "nezelanym" jedincom v spolocnosti. :o)))

A.

p.s.: Rannych 5 minut zamyslenia sa nad zivotom a spolocnostou.

Nechce sa Ti do kina, ale máš chuť  pozrieť si film?
http://filmy.zoznam.sk/