CPU s jednou instrukci ;).

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 18 01:39:28 CEST 2007

No pani, celkom chapem vsetky uvahy, aj zmysel (alebo nezmysel)
zamyslania sa nad tymto celym.. Len mam podrypavaciu otazku: ta logika,
co MUSI driemat za vsetkymi SFR (napr. konkretne vetvenie a podmienene
skoky) si bude vyzadovat logiku (co je pochopitelne) ale hlavne cas -
nejake tie takty oscilatora do pridruzenej logiky, na ktore bude musiet
hlavny CPU cakat (ako za onych casov cakal 286 na 287). Otazka je
nakolko bude absolutny RISC (1 instrukcia) s tymito cakaniami na
spracovanie "vyssej" logiky niekde na pozadi v _priemernom_ programe
rychlejsi ako _priemerny_ RISC s povedzme 16..32..? instrukciami.

miro