CPU s jednou instrukci ;).

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Říjen 17 21:42:13 CEST 2007

Mne to bavi uz peknych par let a varuji predem, tohle se kousne v hlave
a snad nikdy nepusti.

Takze mam nedodelky MYF, MYF32, STORM1 ... kazdej byl nejlepsi na co
jsem v te dobe prisel a vsechny jsem vzdycky zavrhl a ukoncil v ruznem
stadiu a bude to tak asi az do soudneho dne, nebo spis dokud neumru a
pak uz mi to bude fuk ;). Nakonec je to snad tak 2 az 3 roky, co jsem
zde popisoval architekturu, ktera aby dosahla nekterych operaci, musela
si k tomu za behu v RAM menit program, jako ze si treba adresu skoku
pripsala do instrukce, nebo dalsi ztrestenosti, ze kazdy skok ukladal
nasledujici instrukci a az v podprogramu se to vzalo na zasobnik
(takovej pulCALL misto CALL a JMP) a dalsi velice povedene kousky, nekdy
az skoro proti prirode. V pripade realizace nekterych mych nametu (lepe
receno ztrestenosti) by byli vsichni programatori plesati, jak by si
rvali vlasy z hlavy ;)))).

K nejlepsim kouskum pak mohu pripsat skok v kazde instrukci (PC vlastne
neexistuje) a nebo realizace PC pomoci generatoru pseudonahodnych cisel
jdoucim v rozsahu vsech cisel k poctu bitu PC, cimz se eliminovala
pomalost inkrementace nahrazenim rychlejsim shiftregistrem s XORem ;).
Velmi pekny (dalsi kasparkuv hrobecek) byl napad eliminovat vsechny
registry (mysleno kam se pisi primo hodnoty, ne PC atp.) neustalymi
pristupy do primo adresovatelne RAM, kdy kazda instrukce obsahuje primo
adresy a instrukce ma dostatecnou delku, aby ty adresy vzdy pojala. Kdyz
ale clovek zacne v myslenkach trapit 64b datove sbernice pro totalni
zjednoduseni, asi to nebude uplne vono ;))).

--
Jiri Bezstarosti