OT: Focení osciloskopu

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 17 19:07:46 CEST 2007

ja som fotil normalne so stativom, nastavis makro, v miestnosti zhasnes
(koli odrazom) a je to... Tie fotky boli dokonca uverejne v praktickej
elektronike s DDS generatorom (napriklad
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/osciloskop/).
Mam uz pomerne stary fotak Fuji Finepix 5500.
Okrem toho mame v robote take stare plastove nastavce na polaroid fotak.
S tym sa cele veky fotili obrazovky vsetkych pristrojov do dokumentacie.
Je to nastavec v tvare zrezaneho stvorstenneho ihlana, dlhy asi 30cm.
Jeden koniec prilozis na obrazovku, na druhom konci je primontovany
fotak. Vo vnutri to ma este maly blesk aby bolo vidiet stupnicu pristroja.
b.