Wattmetr v Lidlu

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Říjen 17 18:27:35 CEST 2007

A proc predpokladat, kdyz to lze snadno overit / zmerit ?
Prece kazdy z nas ma doma zminovane "profi meridlo", ktere
sice mozna neni absolutne presne, ale je smerodatne, protoze
podle neho plati ucty za elektrinu, tj. elektromer.

Mam tenhle merak z nejake drivejsi akce a zkousel jsem
to porovnat prave s elektromerem (az na jednu zasuvku
vsechny ostatni pojistky vypnute).
Je uz to dost davno, ale pamatuji si, ze to vyslo tehdy
dost dobre (s odchylkou jednotek procent dolu).
Zkousel jsem odporovou zatez (zarovku), usporky, PC
i dalsi beznou elektroniku (HiFi, satelit atd.)

Kdyz jsem tehdy pocital zablesky LED na elektromeru
a po case uz jsem z toho blbnul, tak jsem si dal
zavazek (dosud nesplneny), ze si na to musim udelat
nejake cidlo a citac. Provozujete to tak doma nekdo ?

rollfree