Wattmetr v Lidlu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Říjen 17 17:51:19 CEST 2007

Ked som mal vlastny byt, TV som nemal. Ked budem mat znova vlastny byt, TV
si nekupim urcite a mobilny telefon tiez. Clovek ma potom akosi viac casu a
moze si oddychnut a nemusi pozerat tie rozne podvedomie gumujuce vyplody
zabavno-informacneho priemyslu.

A ked budem mat chut, tak si zajdem do kina, kupim velky popcorn a colu. Je
to ovela lepsi zazitok ako doma v obyvacke. Aj ked niekedy by sa namiesto
coly asi lepsie hodila dobra flasa, napr. pri Spielbergovi.

A.