Prirucni baterku (svitilnu), celovku - doporucte.

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Říjen 17 13:47:02 CEST 2007

g>  17.10.2007, 12:30:21
g> bezna zarovka ma merny vykon cca 10lm/W, halogenka 20, xenonka je
g> nekde mezi.
g> Nejlepsi LED (luxeon, cree, nachia) maji cca 35 - 70 lm/W + delsi
g> zivotnost.
g> Jestli chcete normalni cernou baterku
g> (https://www.kronium.cz/index.php?act=viewCat&catId=5), zlutou celovku
g> nebo flekatou extra-taktical-mega-combact-super-army-high-survival od
g> pana HU si rozhodnete sam. Kazdpadne doporucuje neco co ma regulaci
g> jasu, pro bezne uziti je IMHO lepsi baterka do ruky,(skladnost, snazsi
g> ovladani) ta ale zase neni, na rozdil od celovky vhodna na kolo.

Osobně na čelovce oceňuji nejvíc to, že se s ní dá něco dělat oběma
rukama.

Hodně dávno jsme vyráběli čelovky z uříznutých plastových baterek na 2
buřty. Všichni se smáli, ale chodili si ji půjčovat...

Tomáš