Wattmetr v Lidlu

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 17 13:45:39 CEST 2007

No tak to každopádně, žehlička má 1kW, zatímco PC zdroj výkon cca 300W
a i při účinnosti 80% a max. zátěži je to 400W (nebo spíš VA) příkon.

Co máme novej elektroměr, na kterym bliká LEDka různě rychle podle
zátěže, tak se podle něj docela dobře pozná, jakej máme zrovna odběr.

BTW, nechcete někdo změřit televizi? 50Hz-ová by měla mít asi
poloviční spotřebu než 100Hz-ová.

P.K.