Prirucni baterku (svitilnu), celovku - doporucte.

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Říjen 17 12:47:04 CEST 2007

 17.10.2007, 12:30:21
bezna zarovka ma merny vykon cca 10lm/W, halogenka 20, xenonka je
nekde mezi.
Nejlepsi LED (luxeon, cree, nachia) maji cca 35 - 70 lm/W + delsi
zivotnost.
Jestli chcete normalni cernou baterku
(https://www.kronium.cz/index.php?act=viewCat&catId=5), zlutou celovku
nebo flekatou extra-taktical-mega-combact-super-army-high-survival od
pana HU si rozhodnete sam. Kazdpadne doporucuje neco co ma regulaci
jasu, pro bezne uziti je IMHO lepsi baterka do ruky,(skladnost, snazsi
ovladani) ta ale zase neni, na rozdil od celovky vhodna na kolo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz