Wattmetr v Lidlu

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Středa Říjen 17 12:48:30 CEST 2007

Jediné co jsem mohl srovnat byla varná konvice, která na sobě má nápis 1200W. Při měření byl na displeji údaj 1228W.

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com