Prirucni baterku (svitilnu), celovku - doporucte.

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Říjen 17 12:36:48 CEST 2007

Tak v prvni rade si ujasnit co a na co to chci. Na tisicovky se u nas
chodi skoro po silnici, takze klidne klasickou baterku. Na narocnejsi je
vhodne mit volne ruce, takze celovku. Z toho dal vyplyne i pozadovany
vykon a velikost svetelneho kuzele, odolnost proti vode atd.

Vyber je obrovsky. Od celovky za 500 z GESu po znackove pres 3000.

http://www.led-svitilny.com/eshop/
https://www.kronium.cz/index.php?act=viewCat&catId=10
http://ledmania.ceskyblog.cz/svitilny/svitilna-ultrafire-wf-606a/

zdenek